Wizualna zapowiedź MDF Festival 2020
Zapraszamy na kolejną, tym razem wizualną odsłonę, zbliżającego się MUSIC.DESIGN.FORM Festival. Stworzona przez szczecińskie Pushka Studio wizualizacja 3D to, doskonale oddająca ducha tegorocznej edycji MDF i nawiązujących do natury dźwięków, zapowiedź tego, co czeka nas między 23 a 27 września podczas MDF Festival.
Przygotowana przez Pushka Studio animacja w połączeniu z muzyką stworzoną na podstawie muzycznego logo festiwalu, jest nie tylko elementem informacyjno-promocyjnym festiwalu MDF. To także próba uchwycenia w krótkiej formie tego, co czeka nas podczas pięciu festiwalowych dni.
Przypomnijmy, że stworzona przez Mateusza Czarnowskiego identyfikacja muzyczna festiwalu MUSIC.DESIGN.FORM została oparta na trzech dźwiękach odpowiadających jego skróconej nazwie – MDF (w nazewnictwie solmizacyjnym: Mi-Do-Fa). Dźwiękowy logotyp został przez niego rozwinięty, a dżingiel w odsłonie minimalistycznej stanowi tło do spotu promującego festiwal autorstwa Pushka Studio.
Pushka Studio, czyli Dorota Kołodziejczyk, Radosław Deruba oraz Bartosz Wójcicki PuH. Poruszają się w obszarach nowych mediów z mocnym naciskiem na motion design, 3D wideo mapping, instalacje multimedialne i projektowanie scenografii. Pushka Studio to zespół profesjonalistów napędzanych pasją. Zwycięzcy VJ Battle podczas Interference Festival 2015. Finaliści konkursu Circle of Light 2016 Moscow International Festival oraz Polish Graphic Design Awards 2018. Mają na swoim koncie wiele realizacji w kraju i za granicą, m.in. w Opolu, Warszawie, Paryżu, Berlinie, Moskwie, Brukseli oraz na Malcie.
Trzecia edycja mdf.filharmonia.szczecin.pl/pl/MUSIC.DESIGN.FORM Festival, który odbędzie się w dniach 23-27 września 2020 r. to soundscapes – dźwiękowe pejzaże. Do tematu, rozpatrywanego dziś szeroko w kontekście akustycznym, środowiskowym czy architektonicznym, podejdziemy od strony muzycznej, ale i w wymiarze pozamuzycznym.
Przypomnijmy, że stworzona przez Mateusza Czarnowskiego identyfikacja muzyczna festiwalu MUSIC.DESIGN.FORM została oparta na trzech dźwiękach odpowiadających jego skróconej nazwie – MDF (w nazewnictwie solmizacyjnym: Mi-Do-Fa). Dźwiękowy logotyp został przez niego rozwinięty, a dżingiel w odsłonie minimalistycznej stanowi tło do spotu promującego festiwal autorstwa Pushka Studio.
Pushka Studio, czyli Dorota Kołodziejczyk, Radosław Deruba oraz Bartosz Wójcicki PuH. Poruszają się w obszarach nowych mediów z mocnym naciskiem na motion design, 3D wideo mapping, instalacje multimedialne i projektowanie scenografii. Pushka Studio to zespół profesjonalistów napędzanych pasją. Zwycięzcy VJ Battle podczas Interference Festival 2015. Finaliści konkursu Circle of Light 2016 Moscow International Festival oraz Polish Graphic Design Awards 2018. Mają na swoim koncie wiele realizacji w kraju i za granicą, m.in. w Opolu, Warszawie, Paryżu, Berlinie, Moskwie, Brukseli oraz na Malcie.
Trzecia edycja mdf.filharmonia.szczecin.pl/pl/MUSIC.DESIGN.FORM Festival, który odbędzie się w dniach 23-27 września 2020 r. to soundscapes – dźwiękowe pejzaże. Do tematu, rozpatrywanego dziś szeroko w kontekście akustycznym, środowiskowym czy architektonicznym, podejdziemy od strony muzycznej, ale i w wymiarze pozamuzycznym.
15-09-2020, 13:39:04